نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آزمون واکاوی پدیده تدریس برای آزمون در درس زیست‌شناسی [دوره 11، شماره 3، 1402، صفحه 113-84]
  • آزمون سراسری واکاوی پدیده تدریس برای آزمون در درس زیست‌شناسی [دوره 11، شماره 3، 1402، صفحه 113-84]
  • آموزش حضوری چالش‌های آموزش حضوری در دوران پس از کرونا از دیدگاه دبیران [دوره 11، شماره 2، 1402، صفحه 215-233]
  • آموزش عالی رابطه سبک‌های تدریس اعضای هیات علمی با اشتیاق تحصیلی و عملکرد تحصیلی دانشجویان [دوره 11، شماره 3، 1402، صفحه 175-150]
  • آموزش عالی مطالعه کیفی دانشجویان بین‌المللی از تحصیل در دانشگاه کردستان: پژوهش روایتی [دوره 11، شماره 4، 1402، صفحه 51-27]
  • آموزش عالی مطالعه و بررسی چالش‌ها، فرصت‌ها و پیامدهای کرونا بر کارکردهای اصلی آموزش عالی (تجربیات کارگزاران و مدیران دانشگاهی و وزارتی) [دوره 11، شماره 3، 1402، صفحه 212-176]
  • آموزش علوم محیط یادگیری ترکیبی: اثربخشی استفاده همزمان از آزمایش‌های واقعی و مجازی بر مهارت استدلال علمی دانش‌آموزان [دوره 11، شماره 2، 1402، صفحه 147-123]
  • آموزش مجازی محیط یادگیری ترکیبی: اثربخشی استفاده همزمان از آزمایش‌های واقعی و مجازی بر مهارت استدلال علمی دانش‌آموزان [دوره 11، شماره 2، 1402، صفحه 147-123]
  • آموزش مجازی بررسی نقاط قوت و ضعف ارزشیابی توصیفی در آموزش مجازی از دیدگاه معلمان ابتدایی استان مازندران [دوره 11، شماره 4، 1402، صفحه 83-52]
  • آموزش معکوس سنجش اثربخشی آموزش به روش معکوس بر عملکرد تحصیلی و انگیزش یادگیرندگان [دوره 11، شماره 2، 1402، صفحه 122-100]
  • آموزش و پرورش اثربخشی آموزش درس‌پژوهی بر صلاحیت‌های حرفه‌ای معلمان دوره ابتدایی [دوره 11، شماره 3، 1402، صفحه 16-1]
  • آموزش و پرورش شهر تهران طراحی مدل توسعه رهبری معنوی مدیران مدارس متوسطه دوم آموزش‎وپرورش شهر تهران [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 21-1]

ا

  • اثربخشی تدریس ارزشیابی کیفیت آموزش عالی از دیدگاه دانشجویان: مطالعۀ موردی دانشگاه علوم پزشکی ارومیه [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 39-22]
  • احساس انسجام مدل‌یابی ساختاری روابط بین سرسختی روان‌شناختی و اشتیاق تحصیلی با نقش میانجی‌ احساس انسجام در دانش‌آموزان متوسطه اول [دوره 11، شماره 3، 1402، صفحه 235-213]
  • اختلال نارسانویسی بررسی تأثیر مداخله آموزشی مبتنی بر بازی‌های آبی بر عملکرد نوشتاری دانش‌آموزان نارسانویس دورة اوّل ابتدائی [دوره 11، شماره 4، 1402، صفحه 141-118]
  • اخلاق حرفه ای تدریس نقش مدیریت الکترونیک منابع انسانی در کیفیت آموزش مجازی مدارس با میانجی گری اخلاق حرفه ای تدریس معلمان [دوره 11، شماره 4، 1402، صفحه 26-1]
  • ادراک معلمان درک و میزان بهره‌گیری معلمان از «سنجش اصیل» در فرایند یاددهی- یادگیری [دوره 11، شماره 4، 1402، صفحه 197-170]
  • ارتقای کیفیت تدوین الگویی برای ارتقای کیفیت تدریس اعضای هیات علمی نظام آموزش از دور (مورد مطالعه دانشگاه پیام نور) [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 138-116]
  • ارزشیابی تکوینی آسیب‌شناسی ارزشیابی تکوینی در نظام یادگیری الکترونیکی ایران: واکاوی پدیدارشناسانه دیدگاه‌های اساتید [دوره 11، شماره 2، 1402، صفحه 52-27]
  • ارزشیابی توصیفی بررسی نقاط قوت و ضعف ارزشیابی توصیفی در آموزش مجازی از دیدگاه معلمان ابتدایی استان مازندران [دوره 11، شماره 4، 1402، صفحه 83-52]
  • اساتید آسیب‌شناسی ارزشیابی تکوینی در نظام یادگیری الکترونیکی ایران: واکاوی پدیدارشناسانه دیدگاه‌های اساتید [دوره 11، شماره 2، 1402، صفحه 52-27]
  • استدلال علّی محیط یادگیری ترکیبی: اثربخشی استفاده همزمان از آزمایش‌های واقعی و مجازی بر مهارت استدلال علمی دانش‌آموزان [دوره 11، شماره 2، 1402، صفحه 147-123]
  • استعاره آسیب‌شناسی و نقد متون منظوم و منثور فارسی دورۀ اول متوسطه با تکیه بر استعاره، تشبیه و کنایه (تناسب فرم و تدریس) [دوره 11، شماره 3، 1402، صفحه 35-17]
  • اشتیاق تحصیلی رابطه سبک‌های تدریس اعضای هیات علمی با اشتیاق تحصیلی و عملکرد تحصیلی دانشجویان [دوره 11، شماره 3، 1402، صفحه 175-150]
  • اشتیاق تحصیلی مدل‌یابی ساختاری روابط بین سرسختی روان‌شناختی و اشتیاق تحصیلی با نقش میانجی‌ احساس انسجام در دانش‌آموزان متوسطه اول [دوره 11، شماره 3، 1402، صفحه 235-213]
  • اضطراب برازش مدل علی اثر ویژگی‌های شخصیتی و اضطراب حسابداری: نقش میانجی سازگاری ‌روان‌شناختی دانشجویان [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 185-169]
  • اضطراب حسابداری برازش مدل علی اثر ویژگی‌های شخصیتی و اضطراب حسابداری: نقش میانجی سازگاری ‌روان‌شناختی دانشجویان [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 185-169]
  • اعضای هیات علمی تدوین الگویی برای ارتقای کیفیت تدریس اعضای هیات علمی نظام آموزش از دور (مورد مطالعه دانشگاه پیام نور) [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 138-116]
  • اعضای هیات علمی رابطه سبک‌های تدریس اعضای هیات علمی با اشتیاق تحصیلی و عملکرد تحصیلی دانشجویان [دوره 11، شماره 3، 1402، صفحه 175-150]
  • الیگودرز بررسی و ارزیابی دانش عملی معلمان زن هنرستان‌های فنی حرفه‌ای شهر الیگودرز: مطالعه ترکیبی [دوره 11، شماره 2، 1402، صفحه 99-78]
  • الگوی کیفی طراحی الگوی یاددهی- یادگیری برای دانش‌آموزان دوره دوم ابتدایی (مورد مطالعه شهر تهران) [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 65-40]
  • انتقال یادگیری شناسایی و تبیین عوامل سازمانی مؤثر بر انتقال یادگیری دانشجویان در برنامه کارورزی دانشگاه فرهنگیان [دوره 11، شماره 3، 1402، صفحه 60-35]
  • انگیزش سنجش اثربخشی آموزش به روش معکوس بر عملکرد تحصیلی و انگیزش یادگیرندگان [دوره 11، شماره 2، 1402، صفحه 122-100]

ب

  • بازی‌های مبتنی بر آب بررسی تأثیر مداخله آموزشی مبتنی بر بازی‌های آبی بر عملکرد نوشتاری دانش‌آموزان نارسانویس دورة اوّل ابتدائی [دوره 11، شماره 4، 1402، صفحه 141-118]
  • بدرفتاری‌های کلاسی شناسایی بدرفتاری‌های کلاسی دانش‌آموزان و راهبردهای هیجانی معلمان در برابر آن‌ها: یک پژوهش کیفی [دوره 11، شماره 2، 1402، صفحه 77-53]
  • برنامه درسی واکاوی مؤلفه‌های رهبری برنامه درسی در مدارس ایران [دوره 11، شماره 2، 1402، صفحه 193-171]
  • برنامه درسی تجارب زیسته معلمان از کاربرد فناوری در برنامه درسی دوره متوسطه: یک مطالعه ی پدیدارشناسانه [دوره 11، شماره 4، 1402]
  • برنامه درسی واکاوی پدیده تدریس برای آزمون در درس زیست‌شناسی [دوره 11، شماره 3، 1402، صفحه 113-84]
  • برنامه درسی سنجش تطبیقی ضرباهنگ زمانی - مکانی برنامه‌ریزی درس‌های نظری و عملی جغرافیا در نظام برنامه‌ریزی دانشگاه [دوره 11، شماره 3، 1402، صفحه 149-130]
  • برنامه درسی بازنگری شده" واکاوی عوامل اثرگذار و اثرپذیر در بازنگری برنامه های درسی نظام آموزش عالی مهارت محور [دوره 11، شماره 4، 1402، صفحه 117-83]
  • برنامه درسی کارورزی شناسایی و تبیین عوامل سازمانی مؤثر بر انتقال یادگیری دانشجویان در برنامه کارورزی دانشگاه فرهنگیان [دوره 11، شماره 3، 1402، صفحه 60-35]
  • بهینه&rlm نقش تمرکز بر آموزش و بهینه‏سازی زمان آموزش معلم در کلاس بر عملکرد تحصیلی با میانجی‏گری رضایت تحصیلی [دوره 11، شماره 2، 1402، صفحه 214-194]

پ

  • پارادایم یادگیرنده محور سنجش اثربخشی آموزش به روش معکوس بر عملکرد تحصیلی و انگیزش یادگیرندگان [دوره 11، شماره 2، 1402، صفحه 122-100]
  • پاندمی کرونا مطالعه و بررسی چالش‌ها، فرصت‌ها و پیامدهای کرونا بر کارکردهای اصلی آموزش عالی (تجربیات کارگزاران و مدیران دانشگاهی و وزارتی) [دوره 11، شماره 3، 1402، صفحه 212-176]
  • پداگوژی تجارب زیسته معلمان از کاربرد فناوری در برنامه درسی دوره متوسطه: یک مطالعه ی پدیدارشناسانه [دوره 11، شماره 4، 1402]
  • پدیدارشناسی آسیب‌شناسی ارزشیابی تکوینی در نظام یادگیری الکترونیکی ایران: واکاوی پدیدارشناسانه دیدگاه‌های اساتید [دوره 11، شماره 2، 1402، صفحه 52-27]
  • پدیدارشناسانه بررسی و ارزیابی دانش عملی معلمان زن هنرستان‌های فنی حرفه‌ای شهر الیگودرز: مطالعه ترکیبی [دوره 11، شماره 2، 1402، صفحه 99-78]
  • پذیرش نوآوری بررسی آمادگی معلمان در پذیرش پلتفرم شاد براساس مدل پذیرش مبتنی بر نگرانی در دوران همه‌گیری کرونا [دوره 11، شماره 3، 1402، صفحه 83-61]
  • پژوهش کیفی شناسایی بدرفتاری‌های کلاسی دانش‌آموزان و راهبردهای هیجانی معلمان در برابر آن‌ها: یک پژوهش کیفی [دوره 11، شماره 2، 1402، صفحه 77-53]
  • پسا کرونا چالش‌های آموزش حضوری در دوران پس از کرونا از دیدگاه دبیران [دوره 11، شماره 2، 1402، صفحه 215-233]
  • پسر بررسی تأثیر مداخله آموزشی مبتنی بر بازی‌های آبی بر عملکرد نوشتاری دانش‌آموزان نارسانویس دورة اوّل ابتدائی [دوره 11، شماره 4، 1402، صفحه 141-118]
  • پلتفرم شاد بررسی آمادگی معلمان در پذیرش پلتفرم شاد براساس مدل پذیرش مبتنی بر نگرانی در دوران همه‌گیری کرونا [دوره 11، شماره 3، 1402، صفحه 83-61]

ت

  • تجارب زیسته تجارب زیسته معلمان از کاربرد فناوری در برنامه درسی دوره متوسطه: یک مطالعه ی پدیدارشناسانه [دوره 11، شماره 4، 1402]
  • تجربیات کارگزاران و مدیران دانشگاهی و وزارتی مطالعه و بررسی چالش‌ها، فرصت‌ها و پیامدهای کرونا بر کارکردهای اصلی آموزش عالی (تجربیات کارگزاران و مدیران دانشگاهی و وزارتی) [دوره 11، شماره 3، 1402، صفحه 212-176]
  • تجربه آموزشی بررسی رابطه بین چارچوب اجتماع کاوشگری با تجربه آموزشی محیط‌‌های یادگیری الکترونیکی [دوره 11، شماره 2، 1402، صفحه 170-148]
  • تجربه زیسته واکاوی تعاملات عناصر آموزشی در اجتماعات یادگیری حضوری، الکترونیکی و ترکیبی: پدیدارشناسی کیفی [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 115-92]
  • تحصیل در خارج مطالعه کیفی دانشجویان بین‌المللی از تحصیل در دانشگاه کردستان: پژوهش روایتی [دوره 11، شماره 4، 1402، صفحه 51-27]
  • تحلیل محتوا طراحی مدل مفهومی جامع ویژگی‌های درس تربیت‌بدنی از دیدگاه دانش-آموزان [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 237-211]
  • تحلیل محتوا واکاوی مؤلفه‌های رهبری برنامه درسی در مدارس ایران [دوره 11، شماره 2، 1402، صفحه 193-171]
  • تدریس تدوین الگویی برای ارتقای کیفیت تدریس اعضای هیات علمی نظام آموزش از دور (مورد مطالعه دانشگاه پیام نور) [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 138-116]
  • تدریس واکاوی پدیده تدریس برای آزمون در درس زیست‌شناسی [دوره 11، شماره 3، 1402، صفحه 113-84]
  • تدریس اثربخش اثربخشی آموزش درس‌پژوهی بر صلاحیت‌های حرفه‌ای معلمان دوره ابتدایی [دوره 11، شماره 3، 1402، صفحه 16-1]
  • تدریس برای آزمون واکاوی پدیده تدریس برای آزمون در درس زیست‌شناسی [دوره 11، شماره 3، 1402، صفحه 113-84]
  • تربیت‌بدنی طراحی مدل مفهومی جامع ویژگی‌های درس تربیت‌بدنی از دیدگاه دانش-آموزان [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 237-211]
  • تربیت حرفه‌ای مبتنی بر شایستگی واکاوی مولفه‌های تربیت حرفه‌ای مبتنی بر شایستگی دانش‌آموزان پسر متوسطه دوم: یک مطالعه سنتزپژوهی [دوره 11، شماره 4، 1402]
  • تشبیه آسیب‌شناسی و نقد متون منظوم و منثور فارسی دورۀ اول متوسطه با تکیه بر استعاره، تشبیه و کنایه (تناسب فرم و تدریس) [دوره 11، شماره 3، 1402، صفحه 35-17]
  • تعاملات عناصر آموزشی واکاوی تعاملات عناصر آموزشی در اجتماعات یادگیری حضوری، الکترونیکی و ترکیبی: پدیدارشناسی کیفی [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 115-92]
  • تغییرات رفتاری چالش‌های آموزش حضوری در دوران پس از کرونا از دیدگاه دبیران [دوره 11، شماره 2، 1402، صفحه 215-233]
  • تغییر مفهومی تاثیر متن‌های علمی بر تغییر مفهومی و هیجان‌های معرفتی دانش‌آموزان پایه ششم با توجه به نقش جنسیت [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 91-66]
  • تفاوت جنسیتی تاثیر متن‌های علمی بر تغییر مفهومی و هیجان‌های معرفتی دانش‌آموزان پایه ششم با توجه به نقش جنسیت [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 91-66]
  • تفکر طراحی اثربخشی راهبرد آموزش تفکر طراحی بر توانایی حل مسأله دانش‌آموزان دوره ابتدایی در درس تفکر و پژوهش [دوره 11، شماره 3، 1402، صفحه 129-114]
  • تفکر و پژوهش اثربخشی راهبرد آموزش تفکر طراحی بر توانایی حل مسأله دانش‌آموزان دوره ابتدایی در درس تفکر و پژوهش [دوره 11، شماره 3، 1402، صفحه 129-114]
  • تمرکز بر آموزش نقش تمرکز بر آموزش و بهینه‏سازی زمان آموزش معلم در کلاس بر عملکرد تحصیلی با میانجی‏گری رضایت تحصیلی [دوره 11، شماره 2، 1402، صفحه 214-194]

ج

  • جغرافیا سنجش تطبیقی ضرباهنگ زمانی - مکانی برنامه‌ریزی درس‌های نظری و عملی جغرافیا در نظام برنامه‌ریزی دانشگاه [دوره 11، شماره 3، 1402، صفحه 149-130]

چ

  • چارچوب اجتماع کاوشگری بررسی رابطه بین چارچوب اجتماع کاوشگری با تجربه آموزشی محیط‌‌های یادگیری الکترونیکی [دوره 11، شماره 2، 1402، صفحه 170-148]
  • چالش‌ها چالش‌های آموزش حضوری در دوران پس از کرونا از دیدگاه دبیران [دوره 11، شماره 2، 1402، صفحه 215-233]

ح

  • حل مسأله اثربخشی راهبرد آموزش تفکر طراحی بر توانایی حل مسأله دانش‌آموزان دوره ابتدایی در درس تفکر و پژوهش [دوره 11، شماره 3، 1402، صفحه 129-114]

د

  • دانش‌آموزان طراحی مدل مفهومی جامع ویژگی‌های درس تربیت‌بدنی از دیدگاه دانش-آموزان [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 237-211]
  • دانش‌آموزان طراحی الگوی یاددهی- یادگیری برای دانش‌آموزان دوره دوم ابتدایی (مورد مطالعه شهر تهران) [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 65-40]
  • دانش‌آموزان واکاوی مولفه‌های تربیت حرفه‌ای مبتنی بر شایستگی دانش‌آموزان پسر متوسطه دوم: یک مطالعه سنتزپژوهی [دوره 11، شماره 4، 1402]
  • دانش‌آموزان طراحی و اعتباریابی الگوی هدایت تحصیلی [دوره 11، شماره 4، 1402، صفحه 169-142]
  • دانش‌آموزان مدل‌یابی ساختاری روابط بین سرسختی روان‌شناختی و اشتیاق تحصیلی با نقش میانجی‌ احساس انسجام در دانش‌آموزان متوسطه اول [دوره 11، شماره 3، 1402، صفحه 235-213]
  • دانش‌آموزان درک و میزان بهره‌گیری معلمان از «سنجش اصیل» در فرایند یاددهی- یادگیری [دوره 11، شماره 4، 1402، صفحه 197-170]
  • دانشجویان ارزشیابی کیفیت آموزش عالی از دیدگاه دانشجویان: مطالعۀ موردی دانشگاه علوم پزشکی ارومیه [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 39-22]
  • دانشجویان رابطه سبک‌های تدریس اعضای هیات علمی با اشتیاق تحصیلی و عملکرد تحصیلی دانشجویان [دوره 11، شماره 3، 1402، صفحه 175-150]
  • دانشجویان خارجی مطالعه کیفی دانشجویان بین‌المللی از تحصیل در دانشگاه کردستان: پژوهش روایتی [دوره 11، شماره 4، 1402، صفحه 51-27]
  • دانش عملی بررسی و ارزیابی دانش عملی معلمان زن هنرستان‌های فنی حرفه‌ای شهر الیگودرز: مطالعه ترکیبی [دوره 11، شماره 2، 1402، صفحه 99-78]
  • دانشگاه علمی - کاربردی" واکاوی عوامل اثرگذار و اثرپذیر در بازنگری برنامه های درسی نظام آموزش عالی مهارت محور [دوره 11، شماره 4، 1402، صفحه 117-83]
  • دانشگاه علوم پزشکی ارزشیابی کیفیت آموزش عالی از دیدگاه دانشجویان: مطالعۀ موردی دانشگاه علوم پزشکی ارومیه [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 39-22]
  • دانشگاه فرهنگیان شناسایی و تبیین عوامل سازمانی مؤثر بر انتقال یادگیری دانشجویان در برنامه کارورزی دانشگاه فرهنگیان [دوره 11، شماره 3، 1402، صفحه 60-35]
  • درس پژوهی اثربخشی آموزش درس‌پژوهی بر صلاحیت‌های حرفه‌ای معلمان دوره ابتدایی [دوره 11، شماره 3، 1402، صفحه 16-1]
  • دوره ابتدایی اثربخشی راهبرد آموزش تفکر طراحی بر توانایی حل مسأله دانش‌آموزان دوره ابتدایی در درس تفکر و پژوهش [دوره 11، شماره 3، 1402، صفحه 129-114]
  • دورۀ اول متوسطه آسیب‌شناسی و نقد متون منظوم و منثور فارسی دورۀ اول متوسطه با تکیه بر استعاره، تشبیه و کنایه (تناسب فرم و تدریس) [دوره 11، شماره 3، 1402، صفحه 35-17]

ر

  • راهبرد آموزشی اثربخشی راهبرد آموزش تفکر طراحی بر توانایی حل مسأله دانش‌آموزان دوره ابتدایی در درس تفکر و پژوهش [دوره 11، شماره 3، 1402، صفحه 129-114]
  • راهبردهای تنظیم هیجان شناسایی بدرفتاری‌های کلاسی دانش‌آموزان و راهبردهای هیجانی معلمان در برابر آن‌ها: یک پژوهش کیفی [دوره 11، شماره 2، 1402، صفحه 77-53]
  • رضایت تحصیلی نقش تمرکز بر آموزش و بهینه‏سازی زمان آموزش معلم در کلاس بر عملکرد تحصیلی با میانجی‏گری رضایت تحصیلی [دوره 11، شماره 2، 1402، صفحه 214-194]
  • رهبری برنامه درسی واکاوی مؤلفه‌های رهبری برنامه درسی در مدارس ایران [دوره 11، شماره 2، 1402، صفحه 193-171]
  • رهبری معنوی طراحی مدل توسعه رهبری معنوی مدیران مدارس متوسطه دوم آموزش‎وپرورش شهر تهران [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 21-1]
  • روایت‌پژوهی مطالعه کیفی دانشجویان بین‌المللی از تحصیل در دانشگاه کردستان: پژوهش روایتی [دوره 11، شماره 4، 1402، صفحه 51-27]
  • روش پیمایشی درک و میزان بهره‌گیری معلمان از «سنجش اصیل» در فرایند یاددهی- یادگیری [دوره 11، شماره 4، 1402، صفحه 197-170]
  • روش تحقیق ترکیبی طراحی و اعتباریابی الگوی هدایت تحصیلی [دوره 11، شماره 4، 1402، صفحه 169-142]

ز

  • زیست‌شناسی واکاوی پدیده تدریس برای آزمون در درس زیست‌شناسی [دوره 11، شماره 3، 1402، صفحه 113-84]
  • زمان و مکان سنجش تطبیقی ضرباهنگ زمانی - مکانی برنامه‌ریزی درس‌های نظری و عملی جغرافیا در نظام برنامه‌ریزی دانشگاه [دوره 11، شماره 3، 1402، صفحه 149-130]

س

  • سازی زمان آموزش نقش تمرکز بر آموزش و بهینه‏سازی زمان آموزش معلم در کلاس بر عملکرد تحصیلی با میانجی‏گری رضایت تحصیلی [دوره 11، شماره 2، 1402، صفحه 214-194]
  • سازگاری روان‌شناختی برازش مدل علی اثر ویژگی‌های شخصیتی و اضطراب حسابداری: نقش میانجی سازگاری ‌روان‌شناختی دانشجویان [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 185-169]
  • سبک تدریس رابطه سبک‌های تدریس اعضای هیات علمی با اشتیاق تحصیلی و عملکرد تحصیلی دانشجویان [دوره 11، شماره 3، 1402، صفحه 175-150]
  • سرسختی روان‌شناختی مدل‌یابی ساختاری روابط بین سرسختی روان‌شناختی و اشتیاق تحصیلی با نقش میانجی‌ احساس انسجام در دانش‌آموزان متوسطه اول [دوره 11، شماره 3، 1402، صفحه 235-213]
  • سطوح نگرانی بررسی آمادگی معلمان در پذیرش پلتفرم شاد براساس مدل پذیرش مبتنی بر نگرانی در دوران همه‌گیری کرونا [دوره 11، شماره 3، 1402، صفحه 83-61]
  • سنتز پژوهی واکاوی مولفه‌های تربیت حرفه‌ای مبتنی بر شایستگی دانش‌آموزان پسر متوسطه دوم: یک مطالعه سنتزپژوهی [دوره 11، شماره 4، 1402]
  • سنجش اصیل درک و میزان بهره‌گیری معلمان از «سنجش اصیل» در فرایند یاددهی- یادگیری [دوره 11، شماره 4، 1402، صفحه 197-170]

ش

  • شاخص‌های فناوری آموزشی شناسایی شاخص‌‎های فناوری آموزشی مبتنی بر الگوی براون با رویکرد تحلیل مضمون (مطالعه موردی: کتاب کار و فناوری پایه هفتم) [دوره 11، شماره 2، 1402، صفحه 26-1]

ص

ض

  • ضرباهنگ سنجش تطبیقی ضرباهنگ زمانی - مکانی برنامه‌ریزی درس‌های نظری و عملی جغرافیا در نظام برنامه‌ریزی دانشگاه [دوره 11، شماره 3، 1402، صفحه 149-130]

ع

  • عملکرد تحصیلی سنجش اثربخشی آموزش به روش معکوس بر عملکرد تحصیلی و انگیزش یادگیرندگان [دوره 11، شماره 2، 1402، صفحه 122-100]
  • عملکرد تحصیلی نقش تمرکز بر آموزش و بهینه‏سازی زمان آموزش معلم در کلاس بر عملکرد تحصیلی با میانجی‏گری رضایت تحصیلی [دوره 11، شماره 2، 1402، صفحه 214-194]
  • عملکرد تحصیلی رابطه سبک‌های تدریس اعضای هیات علمی با اشتیاق تحصیلی و عملکرد تحصیلی دانشجویان [دوره 11، شماره 3، 1402، صفحه 175-150]
  • عملکرد تحصیلی مدل‌یابی ساختاری روابط بین سرسختی روان‌شناختی و اشتیاق تحصیلی با نقش میانجی‌ احساس انسجام در دانش‌آموزان متوسطه اول [دوره 11، شماره 3، 1402، صفحه 235-213]
  • عملکرد نوشتاری بررسی تأثیر مداخله آموزشی مبتنی بر بازی‌های آبی بر عملکرد نوشتاری دانش‌آموزان نارسانویس دورة اوّل ابتدائی [دوره 11، شماره 4، 1402، صفحه 141-118]
  • عوامل اثرپذیر" واکاوی عوامل اثرگذار و اثرپذیر در بازنگری برنامه های درسی نظام آموزش عالی مهارت محور [دوره 11، شماره 4، 1402، صفحه 117-83]
  • عوامل اثرگذار" واکاوی عوامل اثرگذار و اثرپذیر در بازنگری برنامه های درسی نظام آموزش عالی مهارت محور [دوره 11، شماره 4، 1402، صفحه 117-83]
  • عوامل سازمانی شناسایی و تبیین عوامل سازمانی مؤثر بر انتقال یادگیری دانشجویان در برنامه کارورزی دانشگاه فرهنگیان [دوره 11، شماره 3، 1402، صفحه 60-35]

ف

  • فراتحلیل بررسی رابطه بین چارچوب اجتماع کاوشگری با تجربه آموزشی محیط‌‌های یادگیری الکترونیکی [دوره 11، شماره 2، 1402، صفحه 170-148]
  • فناوری تجارب زیسته معلمان از کاربرد فناوری در برنامه درسی دوره متوسطه: یک مطالعه ی پدیدارشناسانه [دوره 11، شماره 4، 1402]

ک

  • کتاب کار و فناوری پایه هفتم شناسایی شاخص‌‎های فناوری آموزشی مبتنی بر الگوی براون با رویکرد تحلیل مضمون (مطالعه موردی: کتاب کار و فناوری پایه هفتم) [دوره 11، شماره 2، 1402، صفحه 26-1]
  • کیفیت آموزشی ارزشیابی کیفیت آموزش عالی از دیدگاه دانشجویان: مطالعۀ موردی دانشگاه علوم پزشکی ارومیه [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 39-22]
  • کیفیت آموزش مجازی نقش مدیریت الکترونیک منابع انسانی در کیفیت آموزش مجازی مدارس با میانجی گری اخلاق حرفه ای تدریس معلمان [دوره 11، شماره 4، 1402، صفحه 26-1]
  • کیفیت نظام آموزشی ارتقای کیفیت یاددهی-یادگیری در مدارس دارای معلمان سیار: پژوهشی کیفی به شیوۀ نظریۀ داده بنیاد [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 210-186]
  • کنایه آسیب‌شناسی و نقد متون منظوم و منثور فارسی دورۀ اول متوسطه با تکیه بر استعاره، تشبیه و کنایه (تناسب فرم و تدریس) [دوره 11، شماره 3، 1402، صفحه 35-17]

م

  • متن تکذیبی تاثیر متن‌های علمی بر تغییر مفهومی و هیجان‌های معرفتی دانش‌آموزان پایه ششم با توجه به نقش جنسیت [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 91-66]
  • متن تکمیلی تاثیر متن‌های علمی بر تغییر مفهومی و هیجان‌های معرفتی دانش‌آموزان پایه ششم با توجه به نقش جنسیت [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 91-66]
  • متن توضیحی تاثیر متن‌های علمی بر تغییر مفهومی و هیجان‌های معرفتی دانش‌آموزان پایه ششم با توجه به نقش جنسیت [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 91-66]
  • محیط ترکیبی محیط یادگیری ترکیبی: اثربخشی استفاده همزمان از آزمایش‌های واقعی و مجازی بر مهارت استدلال علمی دانش‌آموزان [دوره 11، شماره 2، 1402، صفحه 147-123]
  • محیط‌‌های یادگیری الکترونیکی بررسی رابطه بین چارچوب اجتماع کاوشگری با تجربه آموزشی محیط‌‌های یادگیری الکترونیکی [دوره 11، شماره 2، 1402، صفحه 170-148]
  • مدارس نقش مدیریت الکترونیک منابع انسانی در کیفیت آموزش مجازی مدارس با میانجی گری اخلاق حرفه ای تدریس معلمان [دوره 11، شماره 4، 1402، صفحه 26-1]
  • مدارس ابتدایی اثربخشی آموزش درس‌پژوهی بر صلاحیت‌های حرفه‌ای معلمان دوره ابتدایی [دوره 11، شماره 3، 1402، صفحه 16-1]
  • مدارس چندپایه ارتقای کیفیت یاددهی-یادگیری در مدارس دارای معلمان سیار: پژوهشی کیفی به شیوۀ نظریۀ داده بنیاد [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 210-186]
  • مدیران متوسطه طراحی مدل توسعه رهبری معنوی مدیران مدارس متوسطه دوم آموزش‎وپرورش شهر تهران [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 21-1]
  • مدیران مدارس واکاوی مؤلفه‌های رهبری برنامه درسی در مدارس ایران [دوره 11، شماره 2، 1402، صفحه 193-171]
  • مدیریت الکترونیک منابع انسانی نقش مدیریت الکترونیک منابع انسانی در کیفیت آموزش مجازی مدارس با میانجی گری اخلاق حرفه ای تدریس معلمان [دوره 11، شماره 4، 1402، صفحه 26-1]
  • مدیریت و برنامه‌ریزی اضطراری مطالعه و بررسی چالش‌ها، فرصت‌ها و پیامدهای کرونا بر کارکردهای اصلی آموزش عالی (تجربیات کارگزاران و مدیران دانشگاهی و وزارتی) [دوره 11، شماره 3، 1402، صفحه 212-176]
  • مدل CBAM بررسی آمادگی معلمان در پذیرش پلتفرم شاد براساس مدل پذیرش مبتنی بر نگرانی در دوران همه‌گیری کرونا [دوره 11، شماره 3، 1402، صفحه 83-61]
  • مدل‌یابی معادلات ساختاری طراحی و اعتباریابی الگوی هدایت تحصیلی [دوره 11، شماره 4، 1402، صفحه 169-142]
  • مدل‌سازی محیط یادگیری ترکیبی: اثربخشی استفاده همزمان از آزمایش‌های واقعی و مجازی بر مهارت استدلال علمی دانش‌آموزان [دوره 11، شماره 2، 1402، صفحه 147-123]
  • میزان استفاده درک و میزان بهره‌گیری معلمان از «سنجش اصیل» در فرایند یاددهی- یادگیری [دوره 11، شماره 4، 1402، صفحه 197-170]
  • معلمان شناسایی بدرفتاری‌های کلاسی دانش‌آموزان و راهبردهای هیجانی معلمان در برابر آن‌ها: یک پژوهش کیفی [دوره 11، شماره 2، 1402، صفحه 77-53]
  • معلمان تجارب زیسته معلمان از کاربرد فناوری در برنامه درسی دوره متوسطه: یک مطالعه ی پدیدارشناسانه [دوره 11، شماره 4، 1402]
  • معلمان ابتدایی اثربخشی آموزش درس‌پژوهی بر صلاحیت‌های حرفه‌ای معلمان دوره ابتدایی [دوره 11، شماره 3، 1402، صفحه 16-1]
  • معلمان ابتدایی بررسی نقاط قوت و ضعف ارزشیابی توصیفی در آموزش مجازی از دیدگاه معلمان ابتدایی استان مازندران [دوره 11، شماره 4، 1402، صفحه 83-52]
  • معلمان پروازی ارتقای کیفیت یاددهی-یادگیری در مدارس دارای معلمان سیار: پژوهشی کیفی به شیوۀ نظریۀ داده بنیاد [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 210-186]
  • معلمان زن هنرستان بررسی و ارزیابی دانش عملی معلمان زن هنرستان‌های فنی حرفه‌ای شهر الیگودرز: مطالعه ترکیبی [دوره 11، شماره 2، 1402، صفحه 99-78]
  • معلمان سیار ارتقای کیفیت یاددهی-یادگیری در مدارس دارای معلمان سیار: پژوهشی کیفی به شیوۀ نظریۀ داده بنیاد [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 210-186]
  • مهاجرت تحصیلی مطالعه کیفی دانشجویان بین‌المللی از تحصیل در دانشگاه کردستان: پژوهش روایتی [دوره 11، شماره 4، 1402، صفحه 51-27]

ن

  • نظام یادگیری الکترونیکی آسیب‌شناسی ارزشیابی تکوینی در نظام یادگیری الکترونیکی ایران: واکاوی پدیدارشناسانه دیدگاه‌های اساتید [دوره 11، شماره 2، 1402، صفحه 52-27]
  • نظام آموزش از دور تدوین الگویی برای ارتقای کیفیت تدریس اعضای هیات علمی نظام آموزش از دور (مورد مطالعه دانشگاه پیام نور) [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 138-116]
  • نظام آموزش عالی مهارت محور" واکاوی عوامل اثرگذار و اثرپذیر در بازنگری برنامه های درسی نظام آموزش عالی مهارت محور [دوره 11، شماره 4، 1402، صفحه 117-83]
  • نظریه جیمز براون شناسایی شاخص‌‎های فناوری آموزشی مبتنی بر الگوی براون با رویکرد تحلیل مضمون (مطالعه موردی: کتاب کار و فناوری پایه هفتم) [دوره 11، شماره 2، 1402، صفحه 26-1]
  • نظریه زمینه‌ای طراحی و اعتباریابی الگوی هدایت تحصیلی [دوره 11، شماره 4، 1402، صفحه 169-142]
  • نظری و عملی سنجش تطبیقی ضرباهنگ زمانی - مکانی برنامه‌ریزی درس‌های نظری و عملی جغرافیا در نظام برنامه‌ریزی دانشگاه [دوره 11، شماره 3، 1402، صفحه 149-130]
  • نقاط ضعف بررسی نقاط قوت و ضعف ارزشیابی توصیفی در آموزش مجازی از دیدگاه معلمان ابتدایی استان مازندران [دوره 11، شماره 4، 1402، صفحه 83-52]
  • نقاط قوت بررسی نقاط قوت و ضعف ارزشیابی توصیفی در آموزش مجازی از دیدگاه معلمان ابتدایی استان مازندران [دوره 11، شماره 4، 1402، صفحه 83-52]

و

  • ویژگی‌های شخصیتی برازش مدل علی اثر ویژگی‌های شخصیتی و اضطراب حسابداری: نقش میانجی سازگاری ‌روان‌شناختی دانشجویان [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 185-169]

ه

  • هیجان‌های معرفتی تاثیر متن‌های علمی بر تغییر مفهومی و هیجان‌های معرفتی دانش‌آموزان پایه ششم با توجه به نقش جنسیت [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 91-66]
  • هدایت تحصیلی طراحی و اعتباریابی الگوی هدایت تحصیلی [دوره 11، شماره 4، 1402، صفحه 169-142]

ی

  • یاددهی- یادگیری طراحی الگوی یاددهی- یادگیری برای دانش‌آموزان دوره دوم ابتدایی (مورد مطالعه شهر تهران) [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 65-40]
  • یادگیری الکترونیکی واکاوی تعاملات عناصر آموزشی در اجتماعات یادگیری حضوری، الکترونیکی و ترکیبی: پدیدارشناسی کیفی [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 115-92]
  • یادگیری الکترونیکی بررسی آمادگی معلمان در پذیرش پلتفرم شاد براساس مدل پذیرش مبتنی بر نگرانی در دوران همه‌گیری کرونا [دوره 11، شماره 3، 1402، صفحه 83-61]
  • یادگیری ترکیبی واکاوی تعاملات عناصر آموزشی در اجتماعات یادگیری حضوری، الکترونیکی و ترکیبی: پدیدارشناسی کیفی [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 115-92]
  • یادگیری حضوری واکاوی تعاملات عناصر آموزشی در اجتماعات یادگیری حضوری، الکترونیکی و ترکیبی: پدیدارشناسی کیفی [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 115-92]
  • یادگیری در عصر دیجیتال سنجش اثربخشی آموزش به روش معکوس بر عملکرد تحصیلی و انگیزش یادگیرندگان [دوره 11، شماره 2، 1402، صفحه 122-100]