آزمونواکاوی پدیده تدریس برای آزمون در درس زیستشناسی [دوره 11، شماره 3، 1402، صفحه 113-84]
آزمون سراسریواکاوی پدیده تدریس برای آزمون در درس زیستشناسی [دوره 11، شماره 3، 1402، صفحه 113-84]
آموزش حضوریچالشهای آموزش حضوری در دوران پس از کرونا از دیدگاه دبیران [دوره 11، شماره 2، 1402، صفحه 215-233]
آموزش عالیرابطه سبکهای تدریس اعضای هیات علمی با اشتیاق تحصیلی و عملکرد تحصیلی دانشجویان [دوره 11، شماره 3، 1402، صفحه 175-150]
آموزش عالیمطالعه کیفی دانشجویان بینالمللی از تحصیل در دانشگاه کردستان: پژوهش روایتی [دوره 11، شماره 4، 1402، صفحه 51-27]
آموزش عالیمطالعه و بررسی چالشها، فرصتها و پیامدهای کرونا بر کارکردهای اصلی آموزش عالی (تجربیات کارگزاران و مدیران دانشگاهی و وزارتی) [دوره 11، شماره 3، 1402، صفحه 212-176]
آموزش علوممحیط یادگیری ترکیبی: اثربخشی استفاده همزمان از آزمایشهای واقعی و مجازی بر مهارت استدلال علمی دانشآموزان [دوره 11، شماره 2، 1402، صفحه 147-123]
آموزش مجازیمحیط یادگیری ترکیبی: اثربخشی استفاده همزمان از آزمایشهای واقعی و مجازی بر مهارت استدلال علمی دانشآموزان [دوره 11، شماره 2، 1402، صفحه 147-123]
آموزش مجازیبررسی نقاط قوت و ضعف ارزشیابی توصیفی در آموزش مجازی از دیدگاه معلمان ابتدایی استان مازندران [دوره 11، شماره 4، 1402، صفحه 83-52]
آموزش معکوسسنجش اثربخشی آموزش به روش معکوس بر عملکرد تحصیلی و انگیزش یادگیرندگان [دوره 11، شماره 2، 1402، صفحه 122-100]
آموزش و پرورشاثربخشی آموزش درسپژوهی بر صلاحیتهای حرفهای معلمان دوره ابتدایی [دوره 11، شماره 3، 1402، صفحه 16-1]
آموزش و پرورش شهر تهرانطراحی مدل توسعه رهبری معنوی مدیران مدارس متوسطه دوم آموزشوپرورش شهر تهران [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 21-1]
ا
اثربخشی تدریسارزشیابی کیفیت آموزش عالی از دیدگاه دانشجویان: مطالعۀ موردی دانشگاه علوم پزشکی ارومیه [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 39-22]
احساس انسجاممدلیابی ساختاری روابط بین سرسختی روانشناختی و اشتیاق تحصیلی با نقش میانجی احساس انسجام در دانشآموزان متوسطه اول [دوره 11، شماره 3، 1402، صفحه 235-213]
اختلال نارسانویسیبررسی تأثیر مداخله آموزشی مبتنی بر بازیهای آبی بر عملکرد نوشتاری دانشآموزان نارسانویس دورة اوّل ابتدائی [دوره 11، شماره 4، 1402، صفحه 141-118]
اخلاق حرفه ای تدریسنقش مدیریت الکترونیک منابع انسانی در کیفیت آموزش مجازی مدارس با میانجی گری اخلاق حرفه ای تدریس معلمان [دوره 11، شماره 4، 1402، صفحه 26-1]
ادراک معلماندرک و میزان بهرهگیری معلمان از «سنجش اصیل» در فرایند یاددهی- یادگیری [دوره 11، شماره 4، 1402، صفحه 197-170]
ارتقای کیفیتتدوین الگویی برای ارتقای کیفیت تدریس اعضای هیات علمی نظام آموزش از دور (مورد مطالعه دانشگاه پیام نور) [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 138-116]
ارزشیابی تکوینیآسیبشناسی ارزشیابی تکوینی در نظام یادگیری الکترونیکی ایران: واکاوی پدیدارشناسانه دیدگاههای اساتید [دوره 11، شماره 2، 1402، صفحه 52-27]
ارزشیابی توصیفیبررسی نقاط قوت و ضعف ارزشیابی توصیفی در آموزش مجازی از دیدگاه معلمان ابتدایی استان مازندران [دوره 11، شماره 4، 1402، صفحه 83-52]
اساتیدآسیبشناسی ارزشیابی تکوینی در نظام یادگیری الکترونیکی ایران: واکاوی پدیدارشناسانه دیدگاههای اساتید [دوره 11، شماره 2، 1402، صفحه 52-27]
استدلال علّیمحیط یادگیری ترکیبی: اثربخشی استفاده همزمان از آزمایشهای واقعی و مجازی بر مهارت استدلال علمی دانشآموزان [دوره 11، شماره 2، 1402، صفحه 147-123]
استعارهآسیبشناسی و نقد متون منظوم و منثور فارسی دورۀ اول متوسطه با تکیه بر استعاره، تشبیه و کنایه (تناسب فرم و تدریس) [دوره 11، شماره 3، 1402، صفحه 35-17]
اشتیاق تحصیلیرابطه سبکهای تدریس اعضای هیات علمی با اشتیاق تحصیلی و عملکرد تحصیلی دانشجویان [دوره 11، شماره 3، 1402، صفحه 175-150]
اشتیاق تحصیلیمدلیابی ساختاری روابط بین سرسختی روانشناختی و اشتیاق تحصیلی با نقش میانجی احساس انسجام در دانشآموزان متوسطه اول [دوره 11، شماره 3، 1402، صفحه 235-213]
اضطراببرازش مدل علی اثر ویژگیهای شخصیتی و اضطراب حسابداری: نقش میانجی سازگاری روانشناختی دانشجویان [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 185-169]
اضطراب حسابداریبرازش مدل علی اثر ویژگیهای شخصیتی و اضطراب حسابداری: نقش میانجی سازگاری روانشناختی دانشجویان [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 185-169]
اعضای هیات علمیتدوین الگویی برای ارتقای کیفیت تدریس اعضای هیات علمی نظام آموزش از دور (مورد مطالعه دانشگاه پیام نور) [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 138-116]
اعضای هیات علمیرابطه سبکهای تدریس اعضای هیات علمی با اشتیاق تحصیلی و عملکرد تحصیلی دانشجویان [دوره 11، شماره 3، 1402، صفحه 175-150]
الیگودرزبررسی و ارزیابی دانش عملی معلمان زن هنرستانهای فنی حرفهای شهر الیگودرز: مطالعه ترکیبی [دوره 11، شماره 2، 1402، صفحه 99-78]
الگوی کیفیطراحی الگوی یاددهی- یادگیری برای دانشآموزان دوره دوم ابتدایی (مورد مطالعه شهر تهران) [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 65-40]
انتقال یادگیریشناسایی و تبیین عوامل سازمانی مؤثر بر انتقال یادگیری دانشجویان در برنامه کارورزی دانشگاه فرهنگیان [دوره 11، شماره 3، 1402، صفحه 60-35]
انگیزشسنجش اثربخشی آموزش به روش معکوس بر عملکرد تحصیلی و انگیزش یادگیرندگان [دوره 11، شماره 2، 1402، صفحه 122-100]
ب
بازیهای مبتنی بر آببررسی تأثیر مداخله آموزشی مبتنی بر بازیهای آبی بر عملکرد نوشتاری دانشآموزان نارسانویس دورة اوّل ابتدائی [دوره 11، شماره 4، 1402، صفحه 141-118]
بدرفتاریهای کلاسیشناسایی بدرفتاریهای کلاسی دانشآموزان و راهبردهای هیجانی معلمان در برابر آنها: یک پژوهش کیفی [دوره 11، شماره 2، 1402، صفحه 77-53]
برنامه درسیواکاوی مؤلفههای رهبری برنامه درسی در مدارس ایران [دوره 11، شماره 2، 1402، صفحه 193-171]
برنامه درسیتجارب زیسته معلمان از کاربرد فناوری در برنامه درسی دوره متوسطه: یک مطالعه ی پدیدارشناسانه [دوره 11، شماره 4، 1402]
برنامه درسیواکاوی پدیده تدریس برای آزمون در درس زیستشناسی [دوره 11، شماره 3، 1402، صفحه 113-84]
برنامه درسیسنجش تطبیقی ضرباهنگ زمانی - مکانی برنامهریزی درسهای نظری و عملی جغرافیا در نظام برنامهریزی دانشگاه [دوره 11، شماره 3، 1402، صفحه 149-130]
برنامه درسی بازنگری شده"واکاوی عوامل اثرگذار و اثرپذیر در بازنگری برنامه های درسی نظام آموزش عالی مهارت محور [دوره 11، شماره 4، 1402، صفحه 117-83]
برنامه درسی کارورزیشناسایی و تبیین عوامل سازمانی مؤثر بر انتقال یادگیری دانشجویان در برنامه کارورزی دانشگاه فرهنگیان [دوره 11، شماره 3، 1402، صفحه 60-35]
بهینه&rlmنقش تمرکز بر آموزش و بهینهسازی زمان آموزش معلم در کلاس بر عملکرد تحصیلی با میانجیگری رضایت تحصیلی [دوره 11، شماره 2، 1402، صفحه 214-194]
پ
پارادایم یادگیرنده محورسنجش اثربخشی آموزش به روش معکوس بر عملکرد تحصیلی و انگیزش یادگیرندگان [دوره 11، شماره 2، 1402، صفحه 122-100]
پاندمی کرونامطالعه و بررسی چالشها، فرصتها و پیامدهای کرونا بر کارکردهای اصلی آموزش عالی (تجربیات کارگزاران و مدیران دانشگاهی و وزارتی) [دوره 11، شماره 3، 1402، صفحه 212-176]
پداگوژیتجارب زیسته معلمان از کاربرد فناوری در برنامه درسی دوره متوسطه: یک مطالعه ی پدیدارشناسانه [دوره 11، شماره 4، 1402]
پدیدارشناسیآسیبشناسی ارزشیابی تکوینی در نظام یادگیری الکترونیکی ایران: واکاوی پدیدارشناسانه دیدگاههای اساتید [دوره 11، شماره 2، 1402، صفحه 52-27]
پدیدارشناسانهبررسی و ارزیابی دانش عملی معلمان زن هنرستانهای فنی حرفهای شهر الیگودرز: مطالعه ترکیبی [دوره 11، شماره 2، 1402، صفحه 99-78]
پذیرش نوآوریبررسی آمادگی معلمان در پذیرش پلتفرم شاد براساس مدل پذیرش مبتنی بر نگرانی در دوران همهگیری کرونا [دوره 11، شماره 3، 1402، صفحه 83-61]
پژوهش کیفیشناسایی بدرفتاریهای کلاسی دانشآموزان و راهبردهای هیجانی معلمان در برابر آنها: یک پژوهش کیفی [دوره 11، شماره 2، 1402، صفحه 77-53]
پسا کروناچالشهای آموزش حضوری در دوران پس از کرونا از دیدگاه دبیران [دوره 11، شماره 2، 1402، صفحه 215-233]
پسربررسی تأثیر مداخله آموزشی مبتنی بر بازیهای آبی بر عملکرد نوشتاری دانشآموزان نارسانویس دورة اوّل ابتدائی [دوره 11، شماره 4، 1402، صفحه 141-118]
پلتفرم شادبررسی آمادگی معلمان در پذیرش پلتفرم شاد براساس مدل پذیرش مبتنی بر نگرانی در دوران همهگیری کرونا [دوره 11، شماره 3، 1402، صفحه 83-61]
ت
تجارب زیستهتجارب زیسته معلمان از کاربرد فناوری در برنامه درسی دوره متوسطه: یک مطالعه ی پدیدارشناسانه [دوره 11، شماره 4، 1402]
تجربیات کارگزاران و مدیران دانشگاهی و وزارتیمطالعه و بررسی چالشها، فرصتها و پیامدهای کرونا بر کارکردهای اصلی آموزش عالی (تجربیات کارگزاران و مدیران دانشگاهی و وزارتی) [دوره 11، شماره 3، 1402، صفحه 212-176]
تجربه آموزشیبررسی رابطه بین چارچوب اجتماع کاوشگری با تجربه آموزشی محیطهای یادگیری الکترونیکی [دوره 11، شماره 2، 1402، صفحه 170-148]
تجربه زیستهواکاوی تعاملات عناصر آموزشی در اجتماعات یادگیری حضوری، الکترونیکی و ترکیبی: پدیدارشناسی کیفی [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 115-92]
تحصیل در خارجمطالعه کیفی دانشجویان بینالمللی از تحصیل در دانشگاه کردستان: پژوهش روایتی [دوره 11، شماره 4، 1402، صفحه 51-27]
تحلیل محتواطراحی مدل مفهومی جامع ویژگیهای درس تربیتبدنی از دیدگاه دانش-آموزان [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 237-211]
تحلیل محتواواکاوی مؤلفههای رهبری برنامه درسی در مدارس ایران [دوره 11، شماره 2، 1402، صفحه 193-171]
تدریستدوین الگویی برای ارتقای کیفیت تدریس اعضای هیات علمی نظام آموزش از دور (مورد مطالعه دانشگاه پیام نور) [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 138-116]
تدریسواکاوی پدیده تدریس برای آزمون در درس زیستشناسی [دوره 11، شماره 3، 1402، صفحه 113-84]
تدریس اثربخشاثربخشی آموزش درسپژوهی بر صلاحیتهای حرفهای معلمان دوره ابتدایی [دوره 11، شماره 3، 1402، صفحه 16-1]
تدریس برای آزمونواکاوی پدیده تدریس برای آزمون در درس زیستشناسی [دوره 11، شماره 3، 1402، صفحه 113-84]
تربیتبدنیطراحی مدل مفهومی جامع ویژگیهای درس تربیتبدنی از دیدگاه دانش-آموزان [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 237-211]
تربیت حرفهای مبتنی بر شایستگیواکاوی مولفههای تربیت حرفهای مبتنی بر شایستگی دانشآموزان پسر متوسطه دوم: یک مطالعه سنتزپژوهی [دوره 11، شماره 4، 1402]
تشبیهآسیبشناسی و نقد متون منظوم و منثور فارسی دورۀ اول متوسطه با تکیه بر استعاره، تشبیه و کنایه (تناسب فرم و تدریس) [دوره 11، شماره 3، 1402، صفحه 35-17]
تعاملات عناصر آموزشیواکاوی تعاملات عناصر آموزشی در اجتماعات یادگیری حضوری، الکترونیکی و ترکیبی: پدیدارشناسی کیفی [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 115-92]
تغییرات رفتاریچالشهای آموزش حضوری در دوران پس از کرونا از دیدگاه دبیران [دوره 11، شماره 2، 1402، صفحه 215-233]
تغییر مفهومیتاثیر متنهای علمی بر تغییر مفهومی و هیجانهای معرفتی دانشآموزان پایه ششم با توجه به نقش جنسیت [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 91-66]
تفاوت جنسیتیتاثیر متنهای علمی بر تغییر مفهومی و هیجانهای معرفتی دانشآموزان پایه ششم با توجه به نقش جنسیت [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 91-66]
تفکر طراحیاثربخشی راهبرد آموزش تفکر طراحی بر توانایی حل مسأله دانشآموزان دوره ابتدایی در درس تفکر و پژوهش [دوره 11، شماره 3، 1402، صفحه 129-114]
تفکر و پژوهشاثربخشی راهبرد آموزش تفکر طراحی بر توانایی حل مسأله دانشآموزان دوره ابتدایی در درس تفکر و پژوهش [دوره 11، شماره 3، 1402، صفحه 129-114]
تمرکز بر آموزشنقش تمرکز بر آموزش و بهینهسازی زمان آموزش معلم در کلاس بر عملکرد تحصیلی با میانجیگری رضایت تحصیلی [دوره 11، شماره 2، 1402، صفحه 214-194]
ج
جغرافیاسنجش تطبیقی ضرباهنگ زمانی - مکانی برنامهریزی درسهای نظری و عملی جغرافیا در نظام برنامهریزی دانشگاه [دوره 11، شماره 3، 1402، صفحه 149-130]
دانشآموزانمدلیابی ساختاری روابط بین سرسختی روانشناختی و اشتیاق تحصیلی با نقش میانجی احساس انسجام در دانشآموزان متوسطه اول [دوره 11، شماره 3، 1402، صفحه 235-213]
دانشآموزاندرک و میزان بهرهگیری معلمان از «سنجش اصیل» در فرایند یاددهی- یادگیری [دوره 11، شماره 4، 1402، صفحه 197-170]
دانشجویانارزشیابی کیفیت آموزش عالی از دیدگاه دانشجویان: مطالعۀ موردی دانشگاه علوم پزشکی ارومیه [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 39-22]
دانشجویانرابطه سبکهای تدریس اعضای هیات علمی با اشتیاق تحصیلی و عملکرد تحصیلی دانشجویان [دوره 11، شماره 3، 1402، صفحه 175-150]
دانشجویان خارجیمطالعه کیفی دانشجویان بینالمللی از تحصیل در دانشگاه کردستان: پژوهش روایتی [دوره 11، شماره 4، 1402، صفحه 51-27]
دانش عملیبررسی و ارزیابی دانش عملی معلمان زن هنرستانهای فنی حرفهای شهر الیگودرز: مطالعه ترکیبی [دوره 11، شماره 2، 1402، صفحه 99-78]
دانشگاه علمی - کاربردی"واکاوی عوامل اثرگذار و اثرپذیر در بازنگری برنامه های درسی نظام آموزش عالی مهارت محور [دوره 11، شماره 4، 1402، صفحه 117-83]
دانشگاه علوم پزشکیارزشیابی کیفیت آموزش عالی از دیدگاه دانشجویان: مطالعۀ موردی دانشگاه علوم پزشکی ارومیه [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 39-22]
دانشگاه فرهنگیانشناسایی و تبیین عوامل سازمانی مؤثر بر انتقال یادگیری دانشجویان در برنامه کارورزی دانشگاه فرهنگیان [دوره 11، شماره 3، 1402، صفحه 60-35]
درس پژوهیاثربخشی آموزش درسپژوهی بر صلاحیتهای حرفهای معلمان دوره ابتدایی [دوره 11، شماره 3، 1402، صفحه 16-1]
دوره ابتداییاثربخشی راهبرد آموزش تفکر طراحی بر توانایی حل مسأله دانشآموزان دوره ابتدایی در درس تفکر و پژوهش [دوره 11، شماره 3، 1402، صفحه 129-114]
دورۀ اول متوسطهآسیبشناسی و نقد متون منظوم و منثور فارسی دورۀ اول متوسطه با تکیه بر استعاره، تشبیه و کنایه (تناسب فرم و تدریس) [دوره 11، شماره 3، 1402، صفحه 35-17]
ر
راهبرد آموزشیاثربخشی راهبرد آموزش تفکر طراحی بر توانایی حل مسأله دانشآموزان دوره ابتدایی در درس تفکر و پژوهش [دوره 11، شماره 3، 1402، صفحه 129-114]
راهبردهای تنظیم هیجانشناسایی بدرفتاریهای کلاسی دانشآموزان و راهبردهای هیجانی معلمان در برابر آنها: یک پژوهش کیفی [دوره 11، شماره 2، 1402، صفحه 77-53]
رضایت تحصیلینقش تمرکز بر آموزش و بهینهسازی زمان آموزش معلم در کلاس بر عملکرد تحصیلی با میانجیگری رضایت تحصیلی [دوره 11، شماره 2، 1402، صفحه 214-194]
رهبری برنامه درسیواکاوی مؤلفههای رهبری برنامه درسی در مدارس ایران [دوره 11، شماره 2، 1402، صفحه 193-171]
رهبری معنویطراحی مدل توسعه رهبری معنوی مدیران مدارس متوسطه دوم آموزشوپرورش شهر تهران [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 21-1]
روایتپژوهیمطالعه کیفی دانشجویان بینالمللی از تحصیل در دانشگاه کردستان: پژوهش روایتی [دوره 11، شماره 4، 1402، صفحه 51-27]
روش پیمایشیدرک و میزان بهرهگیری معلمان از «سنجش اصیل» در فرایند یاددهی- یادگیری [دوره 11، شماره 4، 1402، صفحه 197-170]
روش تحقیق ترکیبیطراحی و اعتباریابی الگوی هدایت تحصیلی [دوره 11، شماره 4، 1402، صفحه 169-142]
ز
زیستشناسیواکاوی پدیده تدریس برای آزمون در درس زیستشناسی [دوره 11، شماره 3، 1402، صفحه 113-84]
زمان و مکانسنجش تطبیقی ضرباهنگ زمانی - مکانی برنامهریزی درسهای نظری و عملی جغرافیا در نظام برنامهریزی دانشگاه [دوره 11، شماره 3، 1402، صفحه 149-130]
س
سازی زمان آموزشنقش تمرکز بر آموزش و بهینهسازی زمان آموزش معلم در کلاس بر عملکرد تحصیلی با میانجیگری رضایت تحصیلی [دوره 11، شماره 2، 1402، صفحه 214-194]
سازگاری روانشناختیبرازش مدل علی اثر ویژگیهای شخصیتی و اضطراب حسابداری: نقش میانجی سازگاری روانشناختی دانشجویان [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 185-169]
سبک تدریسرابطه سبکهای تدریس اعضای هیات علمی با اشتیاق تحصیلی و عملکرد تحصیلی دانشجویان [دوره 11، شماره 3، 1402، صفحه 175-150]
سرسختی روانشناختیمدلیابی ساختاری روابط بین سرسختی روانشناختی و اشتیاق تحصیلی با نقش میانجی احساس انسجام در دانشآموزان متوسطه اول [دوره 11، شماره 3، 1402، صفحه 235-213]
سطوح نگرانیبررسی آمادگی معلمان در پذیرش پلتفرم شاد براساس مدل پذیرش مبتنی بر نگرانی در دوران همهگیری کرونا [دوره 11، شماره 3، 1402، صفحه 83-61]
سنتز پژوهیواکاوی مولفههای تربیت حرفهای مبتنی بر شایستگی دانشآموزان پسر متوسطه دوم: یک مطالعه سنتزپژوهی [دوره 11، شماره 4، 1402]
سنجش اصیلدرک و میزان بهرهگیری معلمان از «سنجش اصیل» در فرایند یاددهی- یادگیری [دوره 11، شماره 4، 1402، صفحه 197-170]
ش
شاخصهای فناوری آموزشیشناسایی شاخصهای فناوری آموزشی مبتنی بر الگوی براون با رویکرد تحلیل مضمون (مطالعه موردی: کتاب کار و فناوری پایه هفتم) [دوره 11، شماره 2، 1402، صفحه 26-1]
ص
صلاحیتهای حرفهای معلماناثربخشی آموزش درسپژوهی بر صلاحیتهای حرفهای معلمان دوره ابتدایی [دوره 11، شماره 3، 1402، صفحه 16-1]
ض
ضرباهنگسنجش تطبیقی ضرباهنگ زمانی - مکانی برنامهریزی درسهای نظری و عملی جغرافیا در نظام برنامهریزی دانشگاه [دوره 11، شماره 3، 1402، صفحه 149-130]
ع
عملکرد تحصیلیسنجش اثربخشی آموزش به روش معکوس بر عملکرد تحصیلی و انگیزش یادگیرندگان [دوره 11، شماره 2، 1402، صفحه 122-100]
عملکرد تحصیلینقش تمرکز بر آموزش و بهینهسازی زمان آموزش معلم در کلاس بر عملکرد تحصیلی با میانجیگری رضایت تحصیلی [دوره 11، شماره 2، 1402، صفحه 214-194]
عملکرد تحصیلیرابطه سبکهای تدریس اعضای هیات علمی با اشتیاق تحصیلی و عملکرد تحصیلی دانشجویان [دوره 11، شماره 3، 1402، صفحه 175-150]
عملکرد تحصیلیمدلیابی ساختاری روابط بین سرسختی روانشناختی و اشتیاق تحصیلی با نقش میانجی احساس انسجام در دانشآموزان متوسطه اول [دوره 11، شماره 3، 1402، صفحه 235-213]
عملکرد نوشتاریبررسی تأثیر مداخله آموزشی مبتنی بر بازیهای آبی بر عملکرد نوشتاری دانشآموزان نارسانویس دورة اوّل ابتدائی [دوره 11، شماره 4، 1402، صفحه 141-118]
عوامل اثرپذیر"واکاوی عوامل اثرگذار و اثرپذیر در بازنگری برنامه های درسی نظام آموزش عالی مهارت محور [دوره 11، شماره 4، 1402، صفحه 117-83]
عوامل اثرگذار"واکاوی عوامل اثرگذار و اثرپذیر در بازنگری برنامه های درسی نظام آموزش عالی مهارت محور [دوره 11، شماره 4، 1402، صفحه 117-83]
عوامل سازمانیشناسایی و تبیین عوامل سازمانی مؤثر بر انتقال یادگیری دانشجویان در برنامه کارورزی دانشگاه فرهنگیان [دوره 11، شماره 3، 1402، صفحه 60-35]
ف
فراتحلیلبررسی رابطه بین چارچوب اجتماع کاوشگری با تجربه آموزشی محیطهای یادگیری الکترونیکی [دوره 11، شماره 2، 1402، صفحه 170-148]
فناوریتجارب زیسته معلمان از کاربرد فناوری در برنامه درسی دوره متوسطه: یک مطالعه ی پدیدارشناسانه [دوره 11، شماره 4، 1402]
ک
کتاب کار و فناوری پایه هفتمشناسایی شاخصهای فناوری آموزشی مبتنی بر الگوی براون با رویکرد تحلیل مضمون (مطالعه موردی: کتاب کار و فناوری پایه هفتم) [دوره 11، شماره 2، 1402، صفحه 26-1]
کیفیت آموزشیارزشیابی کیفیت آموزش عالی از دیدگاه دانشجویان: مطالعۀ موردی دانشگاه علوم پزشکی ارومیه [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 39-22]
کیفیت آموزش مجازینقش مدیریت الکترونیک منابع انسانی در کیفیت آموزش مجازی مدارس با میانجی گری اخلاق حرفه ای تدریس معلمان [دوره 11، شماره 4، 1402، صفحه 26-1]
کیفیت نظام آموزشیارتقای کیفیت یاددهی-یادگیری در مدارس دارای معلمان سیار: پژوهشی کیفی به شیوۀ نظریۀ داده بنیاد [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 210-186]
کنایهآسیبشناسی و نقد متون منظوم و منثور فارسی دورۀ اول متوسطه با تکیه بر استعاره، تشبیه و کنایه (تناسب فرم و تدریس) [دوره 11، شماره 3، 1402، صفحه 35-17]
م
متن تکذیبیتاثیر متنهای علمی بر تغییر مفهومی و هیجانهای معرفتی دانشآموزان پایه ششم با توجه به نقش جنسیت [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 91-66]
متن تکمیلیتاثیر متنهای علمی بر تغییر مفهومی و هیجانهای معرفتی دانشآموزان پایه ششم با توجه به نقش جنسیت [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 91-66]
متن توضیحیتاثیر متنهای علمی بر تغییر مفهومی و هیجانهای معرفتی دانشآموزان پایه ششم با توجه به نقش جنسیت [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 91-66]
محیط ترکیبیمحیط یادگیری ترکیبی: اثربخشی استفاده همزمان از آزمایشهای واقعی و مجازی بر مهارت استدلال علمی دانشآموزان [دوره 11، شماره 2، 1402، صفحه 147-123]
مدارسنقش مدیریت الکترونیک منابع انسانی در کیفیت آموزش مجازی مدارس با میانجی گری اخلاق حرفه ای تدریس معلمان [دوره 11، شماره 4، 1402، صفحه 26-1]
مدارس ابتداییاثربخشی آموزش درسپژوهی بر صلاحیتهای حرفهای معلمان دوره ابتدایی [دوره 11، شماره 3، 1402، صفحه 16-1]
مدارس چندپایهارتقای کیفیت یاددهی-یادگیری در مدارس دارای معلمان سیار: پژوهشی کیفی به شیوۀ نظریۀ داده بنیاد [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 210-186]
مدیران متوسطهطراحی مدل توسعه رهبری معنوی مدیران مدارس متوسطه دوم آموزشوپرورش شهر تهران [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 21-1]
مدیران مدارسواکاوی مؤلفههای رهبری برنامه درسی در مدارس ایران [دوره 11، شماره 2، 1402، صفحه 193-171]
مدیریت الکترونیک منابع انسانینقش مدیریت الکترونیک منابع انسانی در کیفیت آموزش مجازی مدارس با میانجی گری اخلاق حرفه ای تدریس معلمان [دوره 11، شماره 4، 1402، صفحه 26-1]
مدیریت و برنامهریزی اضطراریمطالعه و بررسی چالشها، فرصتها و پیامدهای کرونا بر کارکردهای اصلی آموزش عالی (تجربیات کارگزاران و مدیران دانشگاهی و وزارتی) [دوره 11، شماره 3، 1402، صفحه 212-176]
مدل CBAMبررسی آمادگی معلمان در پذیرش پلتفرم شاد براساس مدل پذیرش مبتنی بر نگرانی در دوران همهگیری کرونا [دوره 11، شماره 3، 1402، صفحه 83-61]
مدلسازیمحیط یادگیری ترکیبی: اثربخشی استفاده همزمان از آزمایشهای واقعی و مجازی بر مهارت استدلال علمی دانشآموزان [دوره 11، شماره 2، 1402، صفحه 147-123]
میزان استفادهدرک و میزان بهرهگیری معلمان از «سنجش اصیل» در فرایند یاددهی- یادگیری [دوره 11، شماره 4، 1402، صفحه 197-170]
معلمانشناسایی بدرفتاریهای کلاسی دانشآموزان و راهبردهای هیجانی معلمان در برابر آنها: یک پژوهش کیفی [دوره 11، شماره 2، 1402، صفحه 77-53]
معلمانتجارب زیسته معلمان از کاربرد فناوری در برنامه درسی دوره متوسطه: یک مطالعه ی پدیدارشناسانه [دوره 11، شماره 4، 1402]
معلمان ابتداییاثربخشی آموزش درسپژوهی بر صلاحیتهای حرفهای معلمان دوره ابتدایی [دوره 11، شماره 3، 1402، صفحه 16-1]
معلمان ابتداییبررسی نقاط قوت و ضعف ارزشیابی توصیفی در آموزش مجازی از دیدگاه معلمان ابتدایی استان مازندران [دوره 11، شماره 4، 1402، صفحه 83-52]
معلمان پروازیارتقای کیفیت یاددهی-یادگیری در مدارس دارای معلمان سیار: پژوهشی کیفی به شیوۀ نظریۀ داده بنیاد [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 210-186]
معلمان زن هنرستانبررسی و ارزیابی دانش عملی معلمان زن هنرستانهای فنی حرفهای شهر الیگودرز: مطالعه ترکیبی [دوره 11، شماره 2، 1402، صفحه 99-78]
معلمان سیارارتقای کیفیت یاددهی-یادگیری در مدارس دارای معلمان سیار: پژوهشی کیفی به شیوۀ نظریۀ داده بنیاد [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 210-186]
مهاجرت تحصیلیمطالعه کیفی دانشجویان بینالمللی از تحصیل در دانشگاه کردستان: پژوهش روایتی [دوره 11، شماره 4، 1402، صفحه 51-27]
ن
نظام یادگیری الکترونیکیآسیبشناسی ارزشیابی تکوینی در نظام یادگیری الکترونیکی ایران: واکاوی پدیدارشناسانه دیدگاههای اساتید [دوره 11، شماره 2، 1402، صفحه 52-27]
نظام آموزش از دورتدوین الگویی برای ارتقای کیفیت تدریس اعضای هیات علمی نظام آموزش از دور (مورد مطالعه دانشگاه پیام نور) [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 138-116]
نظام آموزش عالی مهارت محور"واکاوی عوامل اثرگذار و اثرپذیر در بازنگری برنامه های درسی نظام آموزش عالی مهارت محور [دوره 11، شماره 4، 1402، صفحه 117-83]
نظریه جیمز براونشناسایی شاخصهای فناوری آموزشی مبتنی بر الگوی براون با رویکرد تحلیل مضمون (مطالعه موردی: کتاب کار و فناوری پایه هفتم) [دوره 11، شماره 2، 1402، صفحه 26-1]
نظری و عملیسنجش تطبیقی ضرباهنگ زمانی - مکانی برنامهریزی درسهای نظری و عملی جغرافیا در نظام برنامهریزی دانشگاه [دوره 11، شماره 3، 1402، صفحه 149-130]
نقاط ضعفبررسی نقاط قوت و ضعف ارزشیابی توصیفی در آموزش مجازی از دیدگاه معلمان ابتدایی استان مازندران [دوره 11، شماره 4، 1402، صفحه 83-52]
نقاط قوتبررسی نقاط قوت و ضعف ارزشیابی توصیفی در آموزش مجازی از دیدگاه معلمان ابتدایی استان مازندران [دوره 11، شماره 4، 1402، صفحه 83-52]
و
ویژگیهای شخصیتیبرازش مدل علی اثر ویژگیهای شخصیتی و اضطراب حسابداری: نقش میانجی سازگاری روانشناختی دانشجویان [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 185-169]
ه
هیجانهای معرفتیتاثیر متنهای علمی بر تغییر مفهومی و هیجانهای معرفتی دانشآموزان پایه ششم با توجه به نقش جنسیت [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 91-66]
یاددهی- یادگیریطراحی الگوی یاددهی- یادگیری برای دانشآموزان دوره دوم ابتدایی (مورد مطالعه شهر تهران) [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 65-40]
یادگیری الکترونیکیواکاوی تعاملات عناصر آموزشی در اجتماعات یادگیری حضوری، الکترونیکی و ترکیبی: پدیدارشناسی کیفی [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 115-92]
یادگیری الکترونیکیبررسی آمادگی معلمان در پذیرش پلتفرم شاد براساس مدل پذیرش مبتنی بر نگرانی در دوران همهگیری کرونا [دوره 11، شماره 3، 1402، صفحه 83-61]
یادگیری ترکیبیواکاوی تعاملات عناصر آموزشی در اجتماعات یادگیری حضوری، الکترونیکی و ترکیبی: پدیدارشناسی کیفی [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 115-92]
یادگیری حضوریواکاوی تعاملات عناصر آموزشی در اجتماعات یادگیری حضوری، الکترونیکی و ترکیبی: پدیدارشناسی کیفی [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 115-92]
یادگیری در عصر دیجیتالسنجش اثربخشی آموزش به روش معکوس بر عملکرد تحصیلی و انگیزش یادگیرندگان [دوره 11، شماره 2، 1402، صفحه 122-100]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد